adsense

Sunday, 5 July 2015

International trainings and certifications now within your reach

SDIL is an innovative Conglomerate specializing in Management consulting, 
Training/recruitment, Business start up,processes,Business growth, Marketing 
communications and Property management 
partnered with QRSM an International Company Ltd providing a range of 
professional services in 
Advisory,Consultancy and training.
We provide broad range of training programmes aimed at enhancing employee, 
supervisory, and management skills in the workplace. 
SDIL training programs categories at a glance

Marketing&Customer service Management
Ø Fundamentals of Customer service&Communicating 
    professionally in workplace
Ø Customer service -Winning and keeping customers for life
Ø Strategic Marketing for Winning New business
Ø Advanced Sales and Marketing Training for Winning New Business

Leadership development 
Ø Upholding Ethics and Communicating efficiently professionally in workplace
Ø Team Alignment for Team leaders and Managers
Ø Effective &Efficient management skills for managers 
Ø Problem solving and Strategic decision making
Ø 360 degrees Personal empowerment/Personal development for busy executives 
and Managers (Retreat)
Ø Effective presentation skills and training for Busy executives and Managers.
Ø Motivating Employees &optimizing performance in a challenging economy.
Ø Effective Time and Stress management 
Ø Essentials of Management Strategy in Workplace Retreat

Personal development 
Ø Fundamental life skills to double productivity at work place
Ø Becoming a person of influence in workplace and relationships
Ø Step to step guide from being an Employee to an Employer /Entrepreneur
Ø Pre-Retirement Course – Managing a New Beginning/New Life

Career development
Ø Creativity unmask:Preparing students for the future in their choice career and how 
to excel in studies,Career/business and Life 
Ø Building Emotional Intelligence and Effective leadership skills in Managers at 
workplace

Executive Development
Ø Building Emotional Intelligence and Effective leadership skills in Managers at 
workplace

Human capital management 
Ø Effective Performance Management /Appraisals for HR professionals and 
Administrator

Program and Project management 
Ø Fundamentals of Project management

Occupational Health & Safety
Ø NEBOSH International General Certificate in Occupational Health &; 
Safety (IGC)for Supervisors,Managers
Ø NEBOSH International Diploma in Occupational Health & Safety-Uk
Ø IOSH UK Managing Safely Course
Ø First Aid, CPR and AED)

IT Risk&Compliance training 
Ø Disaster Management & Recovery Planning Course- UK
Ø BCI accredited Introduction to Business-UK
Ø BCI accredited Supply Chain Continuity Management Course- UK
Ø BCI accredited Crisis and Incident Management -UK
Ø Quality Management System QMS ISO 9001 Auditor/Lead Auditor Course
Ø Information Security Management System ISMS ISO 27001 Auditor/Lead Auditor
 Course
Ø Fundamentals of Risk Analysis and Management for Managers
Ø Emergency Planning and Response Management course Uk
Ø Information Security Management System ISMS ISO 27001 Auditor/Lead 
Auditor Course

In-plant Training

We are open to modifying the objectives, contents of any course  of your interest if 
that will help us to meet your business and organizational requirements.

Open programs

We run open programs. Among other benefits, it is an opportunity for people from 
various  companies,organizations,businesses and locations to meet and share 
experiences. 
Management Retreat
We facilitate Management Retreats, providing tools and guides for systematic discussions 
and strategy sessions of course based on the expectation of our valued client. 

SDIL Courses have commenced since the beginning of the year 
Phone numbers : +2348050383215,08125549322,08055724744
Email address:profesionaltrainers.sdil@gmail.com 













No comments: